shop_infopage

Masz pytania? zadzwoń!

Infolinia czynna: pn. - pt. 8-17 Sob. 9-13

Infolinia czynna:
pn. - pt. 9-17 Sob. 9-13

+48 883 110 355
do kasy 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

 

Jeśli jesteś konsumentem, z zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Aby odstąpić od umowy, wystarczy, że wyślesz do nas oświadczenie, np. drogą mailową na adres: sklep@mamynarzedzia.pl.

Masz na to 14 dni. Termin ten zaczyna biec od dnia, w którym otrzymałeś towar lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia, inna niż przewoźnik, objęła go w posiadanie. Aby zachować termin, wystarczy, że wyślesz oświadczenie o odstąpieniu przed jego upływem.

Towar należy zwrócić do nas niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu, na adres:
ul. Lipowa 6, 74-300 Myślibórz.

Koszt transportu zwracanego towaru ponosi konsument.

Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru, zostanie zrealizowany niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zastrzegamy, że możemy wstrzymać się z dokonaniem zwrotu płatności do momentu otrzymania zwróconego towaru lub dowodu jego wysłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów, których przedmiotem jest:

 

  • towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb,
  • towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego nie można zwrócić po otwarciu z powodów zdrowotnych lub higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

Szczegółowe informacje oraz wzór formularza odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Reklamowany towar należy odesłać na adres:
AGROKULTURA ZMY
Mateusz Tabor
ul. Lipowa 6, 74-300 Myślibórz.

 

W przypadku wady towaru masz prawo do:

 

  • wymiany towaru na wolny od wad,
  • usunięcia wady,
  • obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, w przypadku wady istotnej.

 

Reklamację możesz również zgłosić bezpośrednio u importera zakupionego sprzętu. W celu skorzystania z gwarancji, najbliższy punkt serwisowy znajdziesz pod następującymi linkami:

 

  • Nasz sklep to:
  • Satysfakcja
  • Dostępność
  • Elastyczność
  • Bezpieczeństwo
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl