shop_infopage

Masz pytania? zadzwoń!

Infolinia czynna: pn. - pt. 8-17 Sob. 9-13

Infolinia czynna:
pn. - pt. 9-17 Sob. 9-13

+48 883 110 355
do kasy 0,00 zł
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego mamynarzedzia.pl
Określający m.in. zasady składania zamówień poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o sprzedawcy, sklepie oraz prawach konsumenta.

 

 

 

SPIS TREŚCI

  1. Definicje
  2. Kontakt ze sprzedawcą
  3. Wymogi techniczne
  4. Składanie zamówień
  5. Płatności
  6. Realizacja przyjętego zamówienia
  7. Prawo odstąpienia od umowy
  8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
  9. Reklamacje
  10. Dane osobowe
  11. Zastrzeżenia
  12. Postanowienia dotyczące kupujących niebędących konsumentami
    Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

 

1. DEFINICJE

 

 Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

 Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), umożliwiająca kupującemu założenie indywidualnego konta w sklepie.

 Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

 Kupujący – każdy podmiot składający zamówienie poprzez sklep.

 Regulamin – niniejszy regulamin.

 Sklep – sklep internetowy mamynarzedzia.pl, prowadzony przez sprzedawcę pod adresem https://mamynarzedzia.pl.

 Sprzedawca –
AGROKULTURA ZMY, Mateusz Tabor, ul. Lipowa 6, 74-300 Myślibórz, NIP: 5971734612, REGON: 364958178.

 Zamówienie – oferta zawarcia umowy sprzedaży towaru widocznego w sklepie, składana przez kupującego za pośrednictwem sklepu. Zawiera co najmniej: oznaczenie towaru, jego cenę oraz koszt dostawy.


2. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

Adres korespondencyjny:
ul. Lipowa 6, 74-300 Myślibórz
Adres e-mail: sklep@mamynarzedzia.pl
Telefon: 883 110 355

Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy):
ul. Lipowa 6, 74-300 Myślibórz

Adres do wysłania reklamowanego towaru:
ul. Lipowa 6, 74-300 Myślibórz


3. WYMOGI TECHNICZNE

Dla prawidłowego funkcjonowania sklepu potrzebne jest:

urządzenie z dostępem do internetu,

przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

Aby złożyć zamówienie w sklepie, poza wymogami określonymi powyżej, niezbędne jest posiadanie aktywnego konta e-mail.


4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Ceny towarów widoczne w sklepie są cenami całkowitymi za towar, w tym zawierają podatek VAT.
Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się: cena za towar oraz, jeśli dotyczy, koszty dostawy towaru.

Kupujący składa zamówienie poprzez sklep.
Aby złożyć zamówienie, należy dodać wybrany towar do koszyka.
Następnie kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia.

Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania regulaminu przez kupującego.
Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie przyjęcia zamówienia przez sprzedawcę. Sprzedawca poinformuje kupującego będącego konsumentem o decyzji w przedmiocie przyjęcia zamówienia w terminie 7 dni od jego złożenia.
Przyjęcie zamówienia przez sprzedawcę następuje w momencie wysłania przez sprzedawcę do kupującego wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji. W przypadku braku konta użytkownika, potwierdzenie wysyłane jest na adres e-mail podany w zamówieniu.

Sprzedawca przekaże konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.

Kupujący może zarejestrować się w sklepie (utworzyć konto) lub dokonywać zakupów bez rejestracji, podając dane przy każdym zamówieniu.


5. PŁATNOŚCI

 

Za zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru kupującego:

 

Kartą płatniczą:Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego.

 

 

Za pośrednictwem platformy płatniczej:Płatności Paynow (bezpieczeństwo płatności online zapewnia Paynow – www.paynow.pl).

 

 

 

5. PŁATNOŚCI

W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Paynow, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mElements S.A. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za Zamówienie należy zapłacić w terminie 2 dni roboczych od zawarcia umowy sprzedaży. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie Zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu Zamówienia. W takim przypadku Kupujący przed przyjęciem Zamówienia przez Sprzedawcę może dokonać przedpłaty na poczet przyszłego przyjętego Zamówienia. W przypadku nieprzyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę albo niezaakceptowania przez Kupującego zmiany lub uzupełnienia w Zamówieniu, zaproponowanych przez Sprzedawcę, Sprzedawca zwróci dokonaną przez Kupującego przedpłatę, o której mowa w ust. 4, niezwłocznie, a w przypadku Konsumenta nie później niż 14 dni od dnia, w którym: a. Konsument złożył Zamówienie - w przypadku, gdy Sprzedawca nie przyjął Zamówienia; b. Konsument przekazał Sprzedawcy decyzję o braku akceptacji zmian lub uzupełnień w Zamówieniu. Do zwrotu przedpłaty Konsumentowi postanowienie § 7 ust. 7 stosuje się odpowiednio.
Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.


6. REALIZACJA PRZYJĘTEGO ZAMÓWIENIA

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
Termin realizacji przyjętego bez zastrzeżeń Zamówienia wynosi 10 dni roboczych.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za Zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji Zamówienia po jego opłaceniu.
Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Towary zakupione w Sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.


7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

 -w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru,

-w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Lipowa 6, 74-300 Myślibórz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania Zamówienia.
Jeżeli Konsument złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjmie jego Zamówienie, Zamówienie przestaje wiązać.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.


8. WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


9. REKLAMACJE

W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

-złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

-przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,

-żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

-żądać usunięcia wady.

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
Części składowe reklamacji: numer zamówienia, opis występującego problemu, dane kupującego.
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres AGROKULTURA ZMY Mateusz Tabor, ul. Lipowa 6, 74-300 Myślibórz, NIP: 5971734612, REGON: 364958178.
Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.


 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego rezultatu, Konsument może skorzystać z następujących metod:

-Mediacja Prowadzona przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej. Należy złożyć wniosek o mediację. Z reguły postępowanie jest bezpłatne.Wykaz Inspektoratów: Wykaz Inspektoratów.

 -Stały polubowny sąd konsumencki
Działa przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Z reguły postępowanie jest bezpłatne.
Wykaz sądów: Wykaz Sądów.

 -Bezpłatna pomoc rzecznika Konsumentów.

 -Internetowa platforma ODR

Możliwość składania reklamacji online poprzez platformę ODR dostępna pod adresem:Platforma ODR.


10. DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę, w tym cele oraz podstawy przetwarzania danych, a także odbiorcy danych, zawarte są w Polityce prywatności Sklepu.

Celem przetwarzania danych Kupującego jest realizacja Zamówień, a podstawy przetwarzania danych to:

-Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-Obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

-Prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Brak podania danych uniemożliwia zawarcie umowy.

 Czas przetwarzania danych
Dane będą przetwarzane do momentu:

-Wygaszenia umowy sprzedaży,

-Ustania obowiązku prawnego Sprzedawcy,

-Ustania możliwości dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę,

-Przyjęcia sprzeciwu Kupującego wobec przetwarzania danych osobowych.

 

Prawa Kupującego

Kupujący ma prawo do:

-Dostępu do swoich danych osobowych,

-Ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,

-Przeniesienia danych do innego administratora,

-Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (jeśli podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Sprzedawcy).

W przypadku uznania, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący ma prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


11. ZASTRZEŻENIA

-Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

-Każdorazowe złożenie Zamówienia w Sklepie wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. W przypadku zaakceptowania Zamówienia przez Sprzedawcę, stanowi to odrębną umowę sprzedaży.

-Umowy zawierane są w języku polskim.

-Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

Odpowiedzialność Sprzedawcy:

-W stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem, odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest ograniczona do dwóch lat od wydania towaru.

-W stosunku do Przedsiębiorcy uprzywilejowanego, odpowiedzialność Sprzedawcy jest ograniczona do kwoty zamówienia i wynosi maksymalnie dwa lata od wydania towaru.


12. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje tylko Konsumentowi.

Odpowiedzialność Sprzedawcy:

-W stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem, odpowiedzialność Sprzedawcy jest ograniczona do kwoty zamówienia.

-W odniesieniu do rękojmi, odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego nie będącego Konsumentem wynosi maksymalnie rok od wydania towaru.

-W przypadku sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.


ZAŁĄCZNIK NR 1: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Sprzedawca:


Agrokultura ZMY Mateusz Tabor
ul. Lipowa 6
74-300 Myślibórz
NIP: 5971734612
REGON: 364958178
E-mail: sklep@mamynarzedzia.pl

Ja/My () niniejszym informuję/informujemy () o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ......................................................................................................... ......................................................................................................... .........................................................................................................

Data odbioru: ............................................................................................

Imię i nazwisko Konsumenta (-ów):
.........................................................................................................

Adres Konsumenta (-ów):
......................................................................................................... ......................................................................................................... .........................................................................................................

Podpis Konsumenta (tylko jeśli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.


ZAŁĄCZNIK NR 2: WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

Numer i data faktury: ..................................................................................

Nazwa dostawcy: ......................................................................................

Nr Listu przewozowego: ..............................................................................

Nazwa firmy transportowej: ......................................................................

Dokładny opis wady i data jej stwierdzenia:
......................................................................................................... ......................................................................................................... .........................................................................................................

Nazwa towaru i kod kreskowy:........................................................................................................

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Uwagi:
......................................................................................................... ......................................................................................................... .........................................................................................................

Prawdopodobna przyczyna powstania wady:
......................................................................................................... ......................................................................................................... .........................................................................................................

Żądam usunięcia wad poprzez (proszę wybrać jedną z opcji):

-dokonanie wymiany rzeczy na wolną od wad

-naprawy wady

-obniżenie ceny

-odstąpienia od umowy (w przypadku istotnej wady) (*)

..................................
Miejscowość, data
Podpis

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

 

Regulamin Konta w Sklepie mamynarzedzia.pl

 

Spis treści

 

  1. Definicje
  2. Kontakt ze Sprzedawcą
  3. Wymogi techniczne
  4. Konto
  5. Reklamacje
  6. Dane osobowe
  7. Zastrzeżenia

 

1. Definicje

 Konto – bezpłatna funkcja Sklepu, umożliwiająca Kupującemu założenie indywidualnego profilu użytkownika.

Kupujący – osoba lub podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.

Sklep – sklep internetowy mamynarzedzia.pl, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://mamynarzedzia.pl.

Sprzedawca – AGROKULTURA ZMY Mateusz Tabor, ul. Lipowa 6, 74-300 Myślibórz, NIP: 5971734612, REGON: 364958178.

 2. Kontakt ze Sprzedawcą

Adres korespondencyjny: ul. Lipowa 6, 74-300 Myślibórz

Adres e-mail: sklep@mamynarzedzia.pl

Telefon: 883 110 355

3. Wymogi techniczne

Aby poprawnie korzystać z Konta, Kupujący potrzebuje:

Aktywne konto e-mail.

Urządzenie z dostępem do Internetu.

Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.

4. Konto

Założenie Konta jest dobrowolne.

Konto umożliwia m.in. przeglądanie historii zamówień, sprawdzanie statusu zamówień i edytowanie danych osobowych.

Aby założyć Konto, należy wypełnić formularz w Sklepie.

Konto jest prowadzone na czas nieokreślony i może być w każdej chwili usunięte przez Kupującego.

Aby usunąć Konto, Kupujący powinien wysłać e-mail na adres: sklep@mamynarzedzia.pl, a Konto zostanie usunięte niezwłocznie.

5. Reklamacje

Reklamacje dotyczące Konta należy kierować na adres e-mail: sklep@mamynarzedzia.pl.

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni.

 

Poza sądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

W przypadku niezadowolenia z decyzji reklamacyjnej, Konsument może skorzystać z poniższych opcji:

-Mediacja przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej (zwykle bezpłatna).

-Stały polubowny sąd konsumencki przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej (zwykle bezpłatny).

-Platforma ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks).

-Pomoc rzeczników Konsumentów.

6. Dane osobowe 

Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.

Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia Konta, na podstawie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz uzasadnionego interesu Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

Kupujący ma prawo do:

Dostępu do swoich danych osobowych.

Sprostowania danych.

Usunięcia danych.

Ograniczenia przetwarzania danych.

Przeniesienia danych.

Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W celu realizacji swoich praw, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą. W przypadku wątpliwości, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Zastrzeżenia

 Zabrania się dostarczania przez Kupującego treści bezprawnych.

 Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest w języku polskim.

 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w przypadku:

Konieczności dostosowania Sklepu do nowych przepisów prawa.

Poprawy bezpieczeństwa usług.

Zmiany funkcjonalności Konta.

 Kupujący zostanie poinformowany o zmianach regulaminu co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem, za pomocą wiadomości e-mail.

 W przypadku braku akceptacji zmian, Kupujący może wypowiedzieć umowę, wysyłając e-mail na adres: sklep@mamynarzedzia.pl.

 W przypadku sporu z Kupującym, który nie jest Konsumentem, sądem właściwym będzie sąd w siedzibie Sprzedawcy.

 Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ogranicza praw Konsumenta wynikających z przepisów prawa.


Regulamin Newslettera Sklepu mamynarzedzia.pl

 

1. Definicje

Konsument – osoba fizyczna korzystająca z usług Sklepu, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

Newsletter – bezpłatna usługa, która pozwala Usługobiorcy otrzymywać wiadomości e-mail o nowościach, ofertach i promocjach Sklepu.

Sklep – sklep internetowy mamynarzedzia.pl, prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://mamynarzedzia.pl.

Usługodawca – AGROKULTURA ZMY Mateusz Tabor, ul. Lipowa 6, 74-300 Myślibórz, NIP: 5971734612, REGON: 364958178.

Usługobiorca – osoba korzystająca z usługi Newslettera.

2. Newsletter

Usługobiorca może dobrowolnie zapisać się na Newsletter, podając adres e-mail w Sklepie.

Aby skorzystać z usługi, Usługobiorca musi mieć urządzenie z dostępem do Internetu, nowoczesną przeglądarkę internetową oraz aktywne konto e-mail.

Usługodawca będzie wysyłał wiadomości e-mail na podany przez Usługobiorcę adres.

Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera, klikając link do wypisania się lub wysyłając e-mail na adres: sklep@mamynarzedzia.pl.

3. Reklamacje

Reklamacje dotyczące Newslettera należy kierować na adres e-mail: sklep@mamynarzedzia.pl.

Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni.

 

Poza sądowe metody rozstrzygania reklamacji:

-Mediacja przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej.

-Polubowny sąd konsumencki przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.

-Platforma ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks).

-Pomoc rzecznika Konsumentów.

4. Dane osobowe

Administratorem danych osobowych Usługobiorcy jest Usługodawca.

Celem przetwarzania danych jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych jest umowa o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

Usługobiorca ma prawo do dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia i innych uprawnień wymienionych w RODO.

5. Postanowienia końcowe

Usługodawca może zmienić regulamin Newslettera w przypadku zmian w przepisach prawa lub modernizacji usługi.

Zmiany będą ogłaszane co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem.

W przypadku braku akceptacji zmian, Usługobiorca może zrezygnować z usługi.

  • Nasz sklep to:
  • Satysfakcja
  • Dostępność
  • Elastyczność
  • Bezpieczeństwo
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl